«آخرین پرنده، آخرین سنگ» شجاعی به چاپ ششم رسید

کتاب «آخرین پرنده، آخرین سنگ» نوشته سید مهدی شجاعی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.
کد خبر: ۳۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 26February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «آخرین پرنده، آخرین سنگ» به نویسندگی سیدمهدی شجاعی از کتاب‌های انتشارات پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ ششم رسید.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «ابرهه، پادشاه یمن، از این‌که کعبه مرکز توجه مردم خداپرست قرار گرفته است، احساس حسادت می‌کند. بازرگانان بزرگ، حجاز را به خاطر وجود کعبه مرکز تجاری خود ساخته و به یمن بی‌توجه مانده‌اند. همین امر، ابرهه را عذاب می‌دهد و او را به ساختن معبدی بزرگ و مجلل در «صنعا» وا می‌دارد، اما سرانجام آتش خشم او به نزدیکی کعبه می‌رسد و....»

کتاب، روایت واقعه حمله این فرمانده یمنی به مکه برای تخریب کعبه است و شرح سنگباران شدن او و سپاهش از سوی پرندگان که بیان آن در قرآن و در سوره فیل آمده است.

«آخرین پرنده، آخرین سنگ» شجاعی به چاپ ششم رسید

زنده‌یاد علی اصغرزاده، طراحی و سازندگی لوح‌های کتاب «خرین پرنده، آخرین سنگ» را برعهده داشته است.

این کتاب که مناسب کودکان بالای 11 سال است در چاپ ششم با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه به قیمت 10 هزار تومان به چاپ رسیده است. پیش‌تر نیز 45 هزار و 45 نسخه از این کتاب از سوی کانون منتشر شده است.

کتاب «آخرین پرنده، آخرین سنگ» که اولین بار در سال 1378 منتشر شده است، اکنون در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری سراسر کشور و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار