نیکنام حسینی‌پور خبرداد؛

پرداخت یارانه پاییزه کتاب به کتابفروشی های سراسر کشور به جز تهران

مدیر عامل موسسه خانه کتاب گفت: یارانه پاییزه کتاب ۹۸ به ۴۴۲ کتابفروش در سراسر کشور به جز شهر تهران پرداخت می شود.
کد خبر: ۳۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 26February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «نیکنام حسینی پور» مدیرعامل موسسه خانه کتاب از تامین اعتبار پاییزه کتاب ۹۸ از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پرداخت مطالبات کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح پاییزه کتاب در سراسر کشور به جز شهر تهران خبر داد.

مدیرعامل خانه کتاب گفت: یارانه پاییزه کتاب ۹۸ به مبلغ ۷۳۷/۳۶۰/۵۷۵/۱۱ ریال در هفته دوم اسفندماه به حساب ۴۴۲ کتابفروشی فعال طرح در سراسر کشور به جز شهر تهران واریز می شود. در خصوص تامین اعتبار یارانه شهر تهران نیز مکاتبات لازم از سوی موسسه خانه کتاب صورت گرفته است که به محض تامین اعتبار از سوی شهرداری تهران به حساب کتابفروشان تهرانی واریز خواهد شد.

حسینی پور در خصوص برگزاری طرح عیدانه کتاب نیز گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در حال بررسی شرایط اجرای طرح عیدانه کتاب هستیم و به محض جمع بندی به کتابفروشان اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این با مساعدت شهرداری مشهد، یارانه پاییزه کتاب۹۸ شهر مشهد به مبلغ ۲میلیارد و ۷۸۲میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۲۳ریال به حساب ۴۹کتابفروش فعال این طرح واریز شد.

طرح پاییزه کتاب ۹۸ با شعار «حال خوش خواندن» از ۲۳ آبان تا پنج آذر در سراسر کشور و تا هشتم آذر در مشهد اجرا شد. در این طرح، ۶۰۸ کتاب‌فروشی از سراسر کشور، فعالیت داشتند که از این تعداد، ۱۳۱ کتاب‌فروشی در شهرستان‌ها و ۴۷۷کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها شرکت کردند. در طرح پاییزه کتاب ۹۸، ۳۲۱هزار و۸۲ نسخه کتاب به مبلغ ۹۸ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۹۶ هزار و ۳۹۷ ریال توسط ۶۵هزار و ۳۴۷نفر خریداری شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار