عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

افزایش بودجه دفاعی کشور مهمترین راه برای مقابله با شرارت‌های آمریکاست

عباسعلی پوربافرانی گفت: موثرترین اقدام در مواجهه با اقدامات ضد انسانی آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها، توجه ویژه به بودجه دفاعی کشور است.
کد خبر: ۳۸۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵ - 29February 2020

///عباسعلی پوربافرانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقتدار و افزایش توان دفاعی کشور، پیشرفت در این حوزه را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: آمریکایی‌ها که شبانه‌روز برای تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان تلاش می‌کنند، اگر از نظر نظامی توانایی رویارویی با کشورمان را در خودشان می‌دیدند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشورمان لرزه به تن بدخواهان نظام و انقلاب انداخته است، افزود: در شرایطی که برخی کشورهای همسایه بیشترین بودجه کشورشان را صرف افزایش توان دفاعی و یا برخی از آن‌ها تسلیحات نظامی‌شان را از غرب خریداری می‌کنند، ما با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بهره‌مندی از متخصصان و نخبگان بومی در عرصه دفاعی به جایگاهی فراتر از کشورهای همسایه رسیده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصومت‌های غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: آمریکایی‌ها چون در زمینه نظامی قادر به رویارویی با ایران نیستند، گروهک‌های تروریستی را تحریک می‌کنند تا با اقداماتی همچون حوادث اهواز و چابهار در کشور ما ایجاد ناامنی کنند؛ لذا موثرترین اقدام در مواجهه با این اقدامات ضد انسانی آنها، توجه ویژه به بودجه دفاعی کشور است.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مناطق مرزی کشور، ضعف در امکانات و کمبود تجهیزات مدرن در این مناطق را مشکل اساسی دانست و بر رفع نواقص در این مناطق تاکید کرد.

پوربافرانی در پایان توجه دولت و مجلس به بودجه دفاعی کشور را امری ضروری خواند و گفت: امنیت کشور در گرو رسیدگی به امور نیروهای مسلح و توجه ویژه به تامین امکانات و رفع ضعف‌ها در مناطق مرزی است که این امر با افزایش بودجه دفاعی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها