سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد؛

کمبود‌های اقلام بهداشتی توسط نیرو‌های مسلح در حال رفع است

سردار «محمود شکارچی» از ظرفیت‌های بالای نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا گفت: کمبود اقلام بهداشتی که در مقابله با ویروس کرونا در کشور احساس می‌شد و یک جو روانی در این جهت ایجاد کرده بود، با کمک نیرو‌های مسلح در حال رفع است.
کد خبر: ۳۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 27February 2020

کمبود‌های اقلام بهداشتی توسط نیرو‌های مسلح در حال رفع استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمود شکارچی» سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح برنامه در خصوص ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در جهت صیانت و محافظت از درون نیرو‌های مسلح، مراکز آموزشی، سربازخانه‌ها و محل نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها است و ظرفیت بسیار بالایی نیز برای کمک به مجموعه کشور برای پیشگیری وجود دارد.

این ظرفیت‌ها آماده شده است و در صورتی که نیاز باشد، آماده پاسخ گویی جهت مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی درباره اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: تعدادی از بیمارستان ثابت و سیار و تمام مراکز درمانی و بهداشتی نیرو‌های مسلح آمادگی کمک به مجموعه دولت و مسئولین کشور برای مقابله با ویروس کرونا دارند، زیرا امکانات خوب و فراوانی در این راستا وجود دارد.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح از بسیج داوطلبانه پزشکی گفت و بیان کرد: تمام مجموعه‌های درمانی و پزشکی پای کار هستند و این امکاناتی است که دولت می‌تواند به کار بگیرد. کمبود اقلام بهداشتی که در مقابله با ویروس کرونا در کشور احساس می‌شد و یک جو روانی در این جهت ایجاد کرده بود، با کمک نیرو‌های مسلح در حال رفع است و در این راستا وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سه شیفت در حال تولید اقلام مورد نیاز است.

وی افزود: اقلام همزمان با تولید در حال ورود به بازار هستند، اما اگر با کمبودی مواجه می‌شویم، این احتمال وجود دارد که سوداگرانی وجود داشته باشند که از این موقعیت سوء استفاد می‌کنند و باید از این مهم مراقبت شود و مسئولین قضایی و انتظامی مسئولیت مهمی در این زمینه دارند.

سردار شکارچی تصریح کرد: وضعیت کشور در موضوع کرونا ملتهب نیست و این یک موضوع جهانی است و بسیاری از کشور‌ها وضع وخیم تری نسبت به ایران دارند، اما رسانه‌های بیگانه در استمرار دشمنی‌های گذشته شان، ترس در ایران را هدف‌گیری کرده‌اند و این جو روانی فضای ملتهبی ایجاد کرده است.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح تعامل نیرو‌های مسلح با وزارت بهداشت را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: یک رابطه کاملا هماهنگ شده بین نیرو‌های مسلح و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود دارد. نیرو‌های مسلح از بین خود مردم هستند و عملا مشکلات به وجود آمده برای مردم را خودشان می‌دانند. نیرو‌های مسلح ضمن اینکه باید از خودشان به بهترین وجه مراقبت کنند، از تمام امکانات و ظرفیت هایشان استفاده می‌کنند تا این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار