سردار یزدی:

حضور در انتخابات دشمن را مأیوس کرد

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس کرد، گفت: قدرت مقابله با دشمنان و به خصوص آمریکا را داریم که این هم برای آن‌ها خیلی نگران کننده و ناراحت کننده است.
کد خبر: ۳۸۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 28February 2020

حضور در انتخابات دشمن را مأیوس کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس در گفت‎وگویی، اظهار داشت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب چندین جنبه دارد یکی از این جنبه‌ها حوزه داخلی است، حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات موجب دلگرمی و ارائه نگاه دیگری به انقلاب می‌شود که انقلاب ما زنده است و مردم با قدرت از آن حمایت می‌کنند.

وی حضور با شکوه مردم در انتخابات را برای دشمنان بسیار نگران کننده دانست و افزود: این حضور نشان دهنده اتحاد و انسجام داخلی است و قطعاً دشمنان ملت ایران از اتحاد ما نگران هستند و می‌ترسند و به دنبال این هستند که مردم ما متحد نشوند.

فرمانده سپاه تهران گفت: در جامعه بین‌المللی نیز دشمنان اسلام، انقلاب و آنهایی که به بهانه‌های مختلف به دنبال متفرق نشان دادن ملت ما هستند تا از این طریق به نوعی موج سواری کنند، که مثلاً بگویند مردم از انقلاب خسته شده‌اند و دنباله‌رو اهداف انقلاب و نظام نیستند، از حضور مردم در انتخابات، یک ضربه و سیلی دیگری خوردند.

سردار یزدی افزود: در عین حال کسانی که از بیرون دارند به کشور ما نگاه می‌کنند دیدند که بعد از ۴۱ سال ما همچنان قدرتمند روی پای خود ایستاده‌ایم و قدرت مقابله با دشمنان و به خصوص آمریکا را داریم که این هم برای آنها خیلی نگران کننده و ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات بیانگر وحدت داخلی بود و در بعد بین‌المللی دشمنان را مأیوس کرد و کشورها و ملت‌های دیگر هم با دیدن استقامت مردم ما سبب می‌شود در میدان باشند و به زودی آمریکایی‌ها را در کشور خودشان از اهداف پلیدش ناامید می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار