طی نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی سرلشکر جعفری از رئیس قوه قضاییه

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله (عج) با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از مواضع انقلابی، فسادستیزانه و رویکرد وی مبنی بر نقش‌آفرینی مردم برای به سامان رساندن امر قضا قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 29February 2020

تشکر سرلشکر جعفری از رویکرد حجت‌الاسلام رئیسی در جلب مشارکت‌های مردمیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی اقدامات اخیر رئیس قوه قضاییه برای بسترسازی تعامل و مشارکت مردم با این قوه، سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله (عج) با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از مواضع انقلابی، فسادستیزانه و رویکرد ایشان مبنی بر نقش‌آفرینی مردم برای به سامان رساندن امر قضا تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده قرارگاه بقیه الله اعظم (عج) در این نامه ضمن تشریح رسالت این قرارگاه در بسترسازی حضور، ساماندهی و گسترش گروه‌های مردمی برای نقش آفرینی موثر آن‌ها در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، از آمادگی برای مشارکت و کمک به قوه قضاییه جهت تحقق این رویکرد در تعامل با مجموعه‌های مردمی خبر داد.

وی همچنین ضمن یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار متعدد پیش از این که از لزوم بسترسازی برای مشارکت مردم و تجربه موفقیت آمیز حضور مردم در عرصه‌های مختلف یاد کرده بودند در این نامه خاطرنشان کرده است: رهبر انقلاب در سال ۹۰ تاکید فرمودند که «هر جائى که مسئولین کشور توانایى‌هاى مردم را شناختند و به‌کار گرفتند، ما موفق شدیم. هر جایى که ناکامى هست، به خاطر این است که ما نتوانستیم حضور مردم را در آن عرصه تأمین کنیم. ما مسائل حل نشده کم نداریم؟! در همه‌ى مسائل گوناگون کشور، مسئولین باید بتوانند با مهارت، با دقت، با ابتکار، راه‌هایى را براى حضور مردم پیدا کنند.»

این نامه در حالی خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی ارسال شده است که در هفته گذشته، رئیس قوه قضاییه ضمن دیدار با بخشی از مجموعه‌های مردمی، رویکرد جلب مشارکت مردم توسط قوه قضاییه را اعلام کرده و دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهاد‌های مردمی با قوه قضاییه» رونمایی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار