فرمانده سپاه استان كرمانشاه:

مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی در برابر كرونا عمل کنند

سردار بهمن ريحانی گفت: فرصت خدمت برای مسؤولان یک نعمت است، در این شرایط خاص کشور، مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه‌روزی عمل کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری با بیماری کرونا مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۸۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 29February 2020

مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه‌روزی در برابر كرونا عمل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اكرم (ص) استان كرمانشاه امروز (شنبه) در نشست هم‌اندیشی برای مقابله با کرونا که با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: خدمات انجام شده برای کنترل بیماری توسط دانشگاه علوم پزشکی و به‌ویژه پزشکان و پرستاران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: فرصت خدمت برای مسؤولان یک نعمت است.، در این شرایط خاص کشور، مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه‌روزی عمل کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری با این بیماری مقابله کنیم.

وی ادامه داد: برای حفظ سلامت مردم، تمام نهادها باید به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه داشته باشند.

ریحانی اضافه کرد: سپاه پاسداران کرمانشاه هم در کنار مجموعه دانشگاه، آمادگی خود را برای مقابله با این بیماری اعلام می‌کند و با تمام توان برای حفاظت از سلامت مردم پای کار خواهد بود.

در این جلسه «محمود رضا مرادی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تقدیر از اقدامات سپاه کرمانشاه افزود: سپاه و بسیج از بطن جامعه هستند و این نیروهای مخلص و مردمی همواره ثابت کرده‌اند که با جان و دل و در هر شرایطی در خدمت مردم هستند.

 مرادی تصریح کرد: حمایت‌های سردار ریحانی همواره سبب دلگرمی ما و همکاران دانشگاه علوم پزشکی است و این حمایت‌ها موجب می شود با نیرویی مضاعف در پیشبرد اهداف دانشگاه در راستای حفظ سلامت مردم گام برداریم.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات پیشگیرانه و خدماتی که در خصوص کنترل بیماری در استان صورت گرفت هم اکنون در استان در شرایط مطلوبی قرار داریم.

مرادی گفت: خدمات ارائه شده توسط جامعه پزشکی استان، پرستاران و نیروهای بهداشتی درمانی دانشگاه در این شرایط و برای مقابله با ویروس کرونا در استان قابل تقدیر است.

این مسؤول تصریح کرد: در دو مقطع چهره زیبایی از پزشکان و پرستاران در کشور به تصویر کشیده شد. در دوران دفاع مقدس که پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه‌ها برای حفظ جان هموطنانمان از جان خود گذشتند که این ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاظر نیز خادمان سلامت برای حفظ سلامت جامعه و نجات جان مردم با تمام وجود در حال ارائه خدمت هستند و چهره‌ای زیبا از ایثار و گذشت را به نمایش گذاشته‌اند.

مرادی گفت: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و از طرفی نیاز به کمک سایر اداره‌ها و نهادها دارد که سپاه با کمک‌های خود همواره در کنار ما بوده است و از این همراهی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها