مشاور عالی فرمانده کل قوا درگذشت پدر سرلشکر «ایزدی» را تسلیت گفت

در پی درگذشت پدر سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی»، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 29February 2020

مشاور عالی فرمانده کل قوا درگذشت پدر سرلشکر «ایزدی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت پدر سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إليه راجعون

سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی

فرمانده محترم قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)

سلام علیکم

خبر درگذشت ابوی گرامی‌تان «مرحوم حاج عبدالکریم ایزدی نجف‌آبادی (ره)» واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن پدر مهربان و با تقوی را که عمری به پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت (ع) خصوصاً حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سپری و عاقبت جهان فانی را وانهاد و به عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای شما خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار