نماینده ولی فقیه در سپاه، درگذشت پدر سرلشکر «ایزدی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» در پیامی درگذشت پدر سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 29February 2020

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت پدر سرلشکر «ایزدی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت پدر سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) را به وی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی «زیدعزه»

فرمانده محترم قرارگاه جنگ‌های نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)

«کل من علیها فان»

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

بی‌گمان وداع با عالم ملک و تشرف به عالم ملکوت بر هر انسانی در مسیر الی‌الله، مرتبه عروج و تقرّب به حق تعالی است و فراق او به لحاظ انس با دنیا برای نزدیکان سخت و گران می‌باشد؛ ولی در مقایسه با مصیبت‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) قابل تحمل است و انسان را به مقام رجوع راضیه مرضیه هدایت می‌نماید.

با ابراز همدردی درگذشت ابوی گرامی‌تان مرحوم مغفور حاج «میرزا عبدالکریم ایزدی نجف‌آبادی (ره)» را تسلیت عرض می‌نمایم.

تربیت فرزندان مجاهدی همچون جنابعالی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده‌اید، افتخار بزرگی است که بی‌شک آن مرحوم مغفور در اجر و ثواب مجاهدت‌های شما نیز سهیم و شریک می‌باشد.

امید است خداوند متعال روح پاک آن فقید سعید را در اعلی علیین و با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور فرماید.

دیگر بار این مصیبت را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم مغفور خلود در روح و ریحان و جنّت النّعیم و برای جنابعالی و سایر بستگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می‌نمایم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها