ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پرواز‌ها دچار مشکل شده اند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس بگیرند

ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پرواز‌ها دچار مشکل شده اند می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی وزارت خارجه تماس بگیرند.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ - 29February 2020

ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پرواز‌ها دچار مشکل شده اند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس بگیرندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه با اشاره به تشکیل ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت خارجه در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که به منظور ساماندهی و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنانی که با توجه به توقف برخی پرواز‌ها از مبدا و به مقصد ایران از سوی تعدادی از کشور‌ها در ارتباط با ویروس کرونا، با مشکلاتی مواجه شده‌اند، ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه تشکیل شده و آماده پاسخگویی به سوالات هم میهنان ارجمند است.

براساس این اطلاعیه هموطنان ایرانی می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس گرفته و از آخرین تحولات و اقدامات انجام شده در این خصوص آگاه شوند.

پیش از این شماره موبایلی برای این کار اختصاص داده شده بود که به منظور سهولت در تماس به تلفن ثابت تغییر یافت.

در پی لغو پرواز‌های برخی شرکت‌های هواپیمایی از مبدا و به مقصد ایران در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، برخی از هموطنان ایرانی در کشور‌هایی از جمله امارات عربی متحده، ترکیه و گرجستان با مشکل مواجه شدند. در همین راستا و در پی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری و سرکنسولگری ایران در دبی و رایزنی‌ها با مقامات اماراتی ظرف دیروز امروز چند پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی به دبی انجام و اقدام به بازگرداندن هموطنان ایرانی به کشور کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار