«زیاد النَخاله» مطرح کرد؛

حاج قاسم سلیمانی چگونه مقاومت فلسطین را تقویت کرد؟

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه سردار «قاسم سلیمانی» نقشی بزرگ در تقویت مقاومت فلسطین داشت، گفت: شهید سلیمانی انقلاب فلسطین را از گروه‌های نظامی مخفی صرف به ارتشی قدرتمند و دارای سلاح و توانمندی تبدیل کرد.
کد خبر: ۳۸۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 01March 2020
حاج قاسم سلیمانی چگونه مقاومت فلسطین را تقویت کرد؟به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران نقشی بزرگ در تقویت مقاومت فلسطین داشت.

وی در گفت‌وگویی با شبکه «القدس الیوم» افزود: شهید سلیمانی شخصا تمام پرونده‌ها و انتقال سلاح را بر عهده داشت وی بر عملیات پیچیده‌ای نظارت و به برخی کشور‌ها سفر می‌کرد تا امکان انتقال سلاح به غزه را پیگیری کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: شهید سلیمانی انقلاب فلسطین را از گروه‌های نظامی مخفی صرف به ارتشی قدرتمند و دارای سلاح و توانمندی تبدیل کرد؛ وی تنها به انتقال موشک‌های آماده بسنده نکرد، بلکه تغییری کیفی در رابطه با بحث موشک‌ها به وجود آورد.

النَخاله تأکید کرد: غزه می‌تواند افتخار کند هزاران موشک در اختیار دارد که می‌تواند با آن‌ها تمام شهر‌های صهیونیستی را هدف بگیرد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار