امیر حیدری:

ساخت وسیله‌ای برای شناسایی ویروس کرونا به‌صورت آنلاین/ تاکنون مورد مثبت کرونا در پادگان‌های ارتش نداشته‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته، تاکنون هیچ‌گونه مورد مثبت کرونا در پادگان‌ها نداشته‌ایم.
کد خبر: ۳۸۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 01March 2020

تاکنون مورد مثبت کرونا در پادگان‌های ارتش نداشته‌ایمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا با بیان اینکه ارتش فدایی ملت است و ما در همه عرصه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس و حوادثی همچون زلزله و سیل، این فدایی بودن را نشان دادیم، اظهار داشت: در بحث کرونا هم بنا بر تدابیر فرمانده معظم کل قوا قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش نیرویی انسانی‌محور است، گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته، خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مورد مثبت کرونا در پادگان‌ها نداشته‌ایم.

امیر حیدری با اشاره به اینکه قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا در نیروی زمینی ارتش همزمان با دیگر یگان‌های ارتش راه‌اندازی شده است، افزود: نیروی زمینی ارتش توانمندی‌ها و تجهیزات خوبی برای گندزدایی و ضدعفونی دارد و این تجهیزات برای ارائه خدمت به مردم، در حال استفاده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: برنامه ما برای روز‌های آینده، حالت آفندی نسبت به این ویروس است و طبق برنامه‌ریزی، در سطح گسترده‌ای به این ویروس حمله خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با همت جوانان نیروی زمینی ارتش دستگاهی ساخته شده است که مواد ضدعفونی را به صورت «مه» درمی‌آورد و همه سطوح را گندزدایی می‌کند.

امیر حیدری با بیان اینکه بیمارستان‌های نیروی زمینی آماده ارائه خدمات به ملت ایران است، افزود: ما نیرو‌های خوبی در سراسر کشور داریم که آماده همکاری با وزارت بهداشت هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وسیله‌ای در نیروی زمینی ساخته شده است که به صورت آنلاین می‌تواند این ویروس را شناسایی کند و در صورت تأیید، استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار