عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شایعه‌پردازی شاه‌کلید دشمن برای ناامیدسازی مردم ایران است

محمد وحدتی گفت: رسانه‌های خارجی و معاند در پی ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان هستند. دشمنان هر روز مشکلات جدیدی به وجود می‌آورند ‌و رسانه‌های دشمن با شایعه‌پردازی به آن دامن می‌زنند.
کد خبر: ۳۸۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰ - 03March 2020

شایعه‌پردازی شاه‌کلید دشمن برای ناامیدسازی مردم ایران استمحمد وحدتی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دشمنان در تضعیف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل، ناتوان هستند، اظهار داشت: فلسفه اینکه این انقلاب چهلمین سالگرد خود را مقتدرانه و عزتمندانه جشن گرفت، این بود که تمام مشارکت‌کنندگان در آن به سنت‌های الهی پایبند بودند و با همه وجود می‌دانستند که قدرت مطلق فقط برای خداست.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات عمیق در ابتدای پیروزی انقلاب، افزود: در آن زمان ما علم نظامی و امکانات کافی نداشتیم و هر روزمان پر فراز و نشیب بود ولی خستگی برایمان معنا نداشت و همه با اعتقاد راسخ به فرهنگ عاشورا به راه مقدسمان ادامه می‌دادیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با توجه به موفقیت کشورمان در صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هم در داخل و هم در خارج از مرزهای کشورمان به قدرتی دست پیدا کرده که دشمنان توانایی ضربه زدن به آموزه های انقلاب و دفاع مقدس را ندارند. شهدا در راه تحقق آرمان‌های امام (ره) و انقلاب چنان جهاد و تلاش کردند که ما در حال حاضر شاهد ثمرات این تلاش‌ها در ایران و همچنین کشورهای همسایه هستیم.

وحدتی تلاش بی‌وقفه دشمنان در جهت تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان را بی‌ثمر دانست و گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال برهم زدن امنیت ایران هستند اما به فضل الهی و تلاش خدمتگزاران ملت، ایران از بالاترین امنیت در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امروز هم در عرصه فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه دشمنان این انقلاب هستیم، گفت: رسانه‌های خارجی و معاند در پی ناامید کردن مردم به ویژه جوانان هستند. دشمنان هر روز مشکلات جدیدی به وجود می‌آورند ‌و رسانه‌های دشمن با شایعه‌پردازی به آن دامن می‌زنند. تفاله‌های منحوس رژیم پهلوی را دور کردیم اما حذف ایادی دلداده به غرب از جامعه و دور کردن آن‌ها کار آسانی نیست.

این مقام مسوول بهبود امور ملت و کشور را در گرو کار جهادی مسوولان و توجه آنها به ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: مشکلات اقتصادی مردم را نمی‌توان از راه سیاسی برطرف کرد. ما نیازی به دیگران نداریم و در داخل کشور توان حل مشکلاتمان را داریم. ما کمبود منابع نداریم. آنچه که نداریم کارآمدی و مدیریت صحیح است.

وی در پایان گفت: همه مسؤولان و مردم مانند زمان جنگ باید دست در دست هم در جهت رفع مشکلات معیشتی تلاش کنند. اگر به وعده‌های خداوند در قرآن کریم معتقد باشیم، می‌دانیم که خداوند متعال پیروزی را بعد از وحدت و تلاش ضمانت کرده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها