یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

رسانه‌های معاند؛ کاسبان «کرونا»

رسانه‌های وابسته به رژیم تروریست آمریکا به مرکز اصلی انتشار ویروس «کروناهراسی» تبدیل شدند و از این ویروس برای جنگ سیاسی و اقتصادی با ایران بهره می‌برند.
کد خبر: ۳۸۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰ - 03March 2020

رسانه های معاند کاسبان کروناگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ دشمنان فرصت‌طلب نظام جمهوری اسلامی از زمان خبر شیوع ویروس کرونا در کشورمان از وضعیت به وجود آمده سوءاستفاده کردند.

آنها که همیشه دنبال سوژه‌ای برای حاشیه‌سازی در کشور ایران هستند با عملیات رسانه‌ای لحظه به لحظه در حال پمپاژ انرژی منفی از طریق رسانه‌های خود برای ملت ایران هستند.

این کاسبان پس از روزهای اولیه شیوع این ویروس، کار اصلیشان تولید ترس، اضطراب و نگرانی است و با دامن زدن به حس بی‌اعتمادی میان مردم و مسئولین و تزریق نارضایتی و ناامیدی در میان مردم می‌خواهند به اهداف شومشان برسند.

رسانه‌های بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، من و تو و سایت‌های معاند و به دنبال آنها فضای مجازی به مخاطبانشان القا کردند که ویروس کرونا مدت زیادی به ایران آمده و دلایل مضحکی از قبیل راهپیمایی 22 بهمن و یا انتخابات مجلس را مانع انتشار اخبار آن می دانستند.

رسانه‌های جمهوری اسلامی دقیقا در آستانه انتخابات مجلس یازدهم خبر ابتلای دو نفر به ویروس کرونا در شهر قم را منتشر کردند. جالب است این شانتاژ خبری در حالی توسط رسانه‌های معاند منتشر می‌شد که در کشورهای مختلف جهان ویروس کرونا آمده بود اما این کشورها به‌خاطر منافع اقتصادی مانع انتشار خبر آن شدند.

آمریکا (شیطان بزرگ) همزمان با خبر شیوع کرونا به سرعت تلاش کرد تا از این فرصت علیه ایران بیشترین استفاده رسانه‌ای را ببرد. «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت: «آمریکا عمیقا نگران است که ایران اطلاعات مربوط به شیوع ویروس کرونا را پنهان کرده و از همه کشورها خواست در مورد این اپیدمی حقایق را بگویند.»

وی مدعی شد: «ایالات متحده عمیقا نگران اطلاعاتی است که حاکی از احتمال مخفی کردن جزییات حساس در مورد شیوع بیماری در این کشور توسط ایران است. همه کشورها، از جمله ایران، باید حقیقت را درباره ویروس کرونا بگویند و با سازمان‌های کمک‌رسانی بین‌المللی همکاری کنند.»

ادعاهای مقامات آمریکایی و رسانه‌های ضد ایرانی در سانسور اخبار مبتلایان کرونا در حالی است که طبق گزارش‌های منتشر شده در سال‌های 2019‌ و همچنین ‌2020 نزدیک به 19 میلیون آمریکایی به آنفلوآنزا مبتلا شدند.

از زمان شیوع ویروس کرونا از ووهان چین، اخبار آنفلوآنزا در آمریکا سانسور شد و به کمک شبکه بزرگی از انواع رسانه به بزرگ‌نمایی از کرونا پرداخت و آنفلوآنزا بیشتر در سایه قرار گرفت و رسانه‌های وابسته به رژیم تروریست آمریکا به مرکز اصلی انتشار ویروس«کرونا هراسی» تبدیل شدند و از این ویروس برای جنگ سیاسی و اقتصادی با ایران بهره می‌برند.

رسیدن کرونا به ایران یکی دیگر از مراحل دشمنی مقامات رژیم تروریست آمریکا است.«مارک دوبوویتز» مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها مدعی شد: «ویروس کرونا کاری کرد که تحریم‌های اقتصادی آمریکا نتوانست انجام دهد؛ قطع صادرات غیرنفتی ایران.»

«عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ابراز خرسندی مقام آمریکایی از شیوع کرونا در ایران در توئیتر خود نوشت: «خوشحالی از شیوع کرونا و خوشحالی از دیدن رنج مردم واقعا شرم آور و غیرانسانی است. حداقلش این است که مارک دوبوویتز فهمید که تحریم‌های اقتصادی آمریکا تاثیر نداشته و تاثیر آن کمتر از کرونا بوده است.»

این واکنش های احمقانه از سوی آمریکا نشانه از بین رفتن ابرقدرتیش در جهان است؛ رژیم تروریست آمریکا دست به دامن یک ویروس شده و یکی از مقاماتش به صراحت اعلام می‌کند اثر یک ویروس از تحریم‌های آمریکا بیشتر بوده است.!

وزیر خارجه آمریکا و رئیس‌بنیاد به اصطلاح دفاع از دموکراسی‌ تا رسانه‌های معلوم الحالش در تلاش هستند تا بر التهاب و ناراحتی جامعه سوار شوند و به هدفشان برسند. اما هوشیاری مردم و مسئولان آنان را از رسیدن به مقصودشان بازخواهد داشت. تمام نیروی کشور برای از بین بردن این ویروس بیگانه بسیج شده و خبرهای خوبی در زمینه ی ساخت داروی قطعی آن توسط دانشمندان ایرانی به گوش رسیده است.

مهم‌ترین موضوع برای جلوگیری از شیوع این ویروس پیشگیری از بار روانی آن است که توسط رسانه‌های معاند در حال تزریق به کشور است، شایعاتی بی پایه و اساس که در هیچ عقل سلیمی نمی‎گنجد. بنابراین مردم باید اخبار و آمارها را از رسانه‌های داخلی دنبال کنند چون آنها از اولین روز شیوع این ویروس در حال انتقال اخبار صحیح به مردم هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار