گام دوم/ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت اعتماد به جوانان در گام دوم انقلاب/ بهره‌گیری از ظرفیت‌های نسل جوان راهگشای مشكلات است

محمد وحدتی با بیان اینکه نسل اول انقلاب باید نسل جوان امروز را برای طی کردن ادامه مسیر انقلاب کمک کند، بر لزوم اعتماد به جوانان در گام دوم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۲ - 31March 2020

ضرورت اعتماد به جوانان در گام دوم انقلاب/ کار‌ها را به نسل جوان بسپاریممحمد وحدتی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا است، به مجاهدت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در شکست دشمن بعثی حضور رزمندگان جوان در جبهه‌ها بود؛ لذا امروز هم باید به نسل جوان اعتماد و از ظرفیت و استعداد‌های بالقوه جوانان در بهبود وضعیت کشور استفاده کرد.

وی با تاکید بر این نکته که مسوولان انقلابی و ولایتی باید جوانان را برای جایگزینی و جانشینی خود در پست و مقام‌های مختلف و مهم آموزش دهند، گفت: مسوولانی که دل کندن از میز ریاست برایشان سخت است نسبت به ملت و کشور خیانت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میدان دادن به نسل جوان برای کاهش مشکلات جاری کشور عمل کردن به منویات حضرت امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: باید همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمن بعثی از جوانان بهره‌مند شدیم، امروز هم باید در جنگ اقتصادی با غربی‌ها از توانایی و تخصص‌های نسل جوان بهره‌مند شویم؛ چراکه جوانگرایی در سیستم اجرایی و مدیریتی کشور منجر به کاهش مشکلات خواهد شد.

این مقام مسوول از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: نسل جوان به حاج قاسم ارادت قلبی خاصی دارد؛ چراکه این شهید والامقام با جوانان ارتباط تنگاتنگ و گرمی داشت.

وی با بیان اینکه امسال چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران را متفاوت و با رنگ شهادت تجربه کردیم به مجاهدت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد نسل اول انقلاب است که عاقبت به خیر بود و یک سرمایه بزرگ برای گام دوم انقلاب شد و افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورد؛ حاج‌قاسم نشان داد که سعادت در همراهی با ولایت فقیه و ثابت قدم بودن در این مسیر است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب خستگی و بازنشستگی نمی‌شناسد و باید بدون توقع هر آنچه برای انقلاب در توان داریم به منصه ظهور برسانیم، گفت: باید در گام دوم انقلاب به جوانان اعتماد کرد و کار را به آنان سپرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار