با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار مازندران درگذشت «محمدرضا فخر» را تسلیت گفت

سردار «عبدالله ملکی» با صدور پیامی درگذشت «محمدرضا فخر» مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ - 03March 2020

مدیرکل حفظ آثار مازندران درگذشت «محمدرضا فخر» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» با صدور پیامی درگذشت «محمدرضا فخر» مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت انسانی مومن و خدوم سرهنگ پاسدار مرحوم دکتر «محمدرضا فخر» مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی موجب تأثر و تأسف گردیده است.

هر چند فقدان این مرد بزرگ و سرباز ولایت که در دفاع مقدس و پس از آن در جبهه سلامت و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال و ایثارگرانه داشت بسیار سخت و دردناک است اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاران‌‍مان در مجموعه اداره کل استان خراسان جنوبی، از خداوند متعال آرزوی مغفرت برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار