رسانه ملی کارآمدترین ابزار در تقابل با فرقه‌های ضاله

صدا و سیما در ایران اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این رسانه باید یک‌تنه به جنگ حجم انبوهی از رسانه‌های معاندی برود که علیه ایران اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند و یکی از مصادیق دشمنی‌ها مسئله فرقه‌های ضاله است.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 04March 2020

رسانه ملی کارآمدترین ابزار در تقابل با فرقه‌های ظالهگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس- رسول حسنی؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تثبیت نظام جمهوری اسلامی، جهان غرب و شرق به انحای مختلف، سعی در هدم نهضت شکوهمند امام خمینی (ره) داشتند؛ سیاستی که در طول این چهار دهه همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

یکی از مظاهر عناد کشورهای معاند حمایت از فرقه‌های ضاله‌ای است که هر از گاهی ظهور می‌کند و با تحریف و تضعیف مذاهب اسلامی سعی در تضعیف دین مبین دارند. دشمنان جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی دریافته‌اند از میان رفتن انقلاب اسلامی وقتی محقق خواهد شد که اصول مذهبی و دینی مردم ایران از بین برود یا آنقدر دچار التقاط شود که عملا چیزی از آن باقی نماند.

به همین جهت رسانه‌ها و سرمایه‌های مادی خود را صرف حمایت از مهدویان دروغین، منجیان آخرالزمانی، فرقه‌ها و ادیان نوظهور می‌کنند. واقعه تلخ اغتشاش دراویش گنابادی و مریدان نورعلی تابنده که منجر به شهادت تعدادی از جوانان کشور شد نمونه‌ای از ده‌ها مواردی است که شاهد آن بودیم.

ناگفته پیداست حمایت از چنین افرادی ابدا حمایت از آزادی مذهبی و اندیشه‌ای نیست بلکه هدف نهایی از میان بردن و یا حداقل ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران است. در این جنگ بی‌امان علیه اتقلاب اسلامی، رسانه ملی کارکردی مهم و نقشی غیر قابل کتمان دارد. اگر رسانه ملی نتواند در این وادی قدرتمند ظاهر شود به معنای توفق دشمن در این عرصه است. باید توجه داشت این در این جنگ رسانه‌ای سازمان صدا و سیما به لحاظ امکانات و تجهیزات و مهم‌تر از آن تولید محتوا بسیار قدرتمند‌تر از آنی است که تصور می‌شود. حضور چشمگیر متخصصان رادیو و تلویزیون در امر برنامه‌سازی و تولید فیلم و سریال تا حد زیادی نقاب تزویر از چهره معاندان برمی‌دارد.

روشنگری، تبیین، مناظره‌های میان ادیان ابراهیمی، آگاهی بخشی و ... از موضوعات مهمی هستند که باید در رسانه ملی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. از آنجایی که اکثریت قریب به اتفاق فرقه‌های نوظور مورد حمایت رژیم صهیونیستی است و یا مستقیما با دخالت آن شکل می‌گیرد باید نگاه‌های ضد صهیونیستی در این فضا مدنظر قرار بگیرد.

به هر حال رسانه ملی باید یک‌تنه به جنگ لشکری از رسانه‌های معاند و مغرضی برود که قائل به حفظ حدود اخلاقی نیست و به هر ابزار و ترفندی متوسل می‌شود تا نیات خبیثانه خود را پیاده‌سازی کند. در مقابل رسانه جمهوری اسلامی ایران موظف است با حفظ اخلاقیات حقانیت اسلام و انقلاب دینی خویش را اثبات و از آن دفاع کند. وظیفه رسانه‌های دیگر در جمهوری اسلامی ایران حمایت از صدا و سیما و در عین حال نقد آن و مطالبه‌گری از آن است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار