پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت درگذشت احمد تویسرکانی

رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت آقای احمد تویسرکانی، مشاور رئیس قوه قضائیه و رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۳۸۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 03March 2020

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت درگذشت احمد تویسرکانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت آقای احمد تویسرکانی، مشاور رئیس قوه قضائیه و رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت همکار محترم جناب آقای احمد تویسرکانی، مشاور رئیس قوه قضائیه و رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک که حدود چهل سال از عمر شریف خویش را در جبهه عدالت و سنگر خدمتگزاری به مردم سپری نمود موجب تاثر شدید و تالم خاطر اینجانب و همه دوستان و آشنایان وی در قوه قضائیه شد.
آن مرحوم در سمت های مختلف از جمله در مدیریت های قضایی و خدمت در سازمان بازرسی کل کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قاضی عادل، مدیری لایق، مشاوری امین و برادری صادق و وفادار برای اینجانب بود، قطعا خدمات ارزشمند و تام با اخلاص آن فقید سعید ذخیره مناسبی برای عالم آخرت ایشان خواهد بود.
اینجانب این مصیبت را به خانواده معزز و مکرم ایشان و تمامی بازماندگان و همکاران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
سید ابراهیم رئیسی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار