سردار داداش‌زاده مطرح کرد؛

ادامه تلاش بی‌وقفه پاسداران برای دفاع از حریم سلامت

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز پاسداران با توجه به شرایط به وجود آمده، در دفاع از حریم سلامت نیز برای مردم با تمام وجود تلاش می‌کنند و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ - 03March 2020

ادامه تلاش بی‌وقفه پاسداران برای دفاع از حریم سلامت

به گزارش دفاع‌‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم اللهوردی داداش‌زاده جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروش کرونا اظهار داشت: در سراسر استان آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا وجود دارد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان تکاب، اماکن پرتردد این شهرستان از جمله ورودی بیمارستان‌ها و معابر عمومی توسط سپاه این شهرستان ضد عفونی شده است و در سایر شهرستان‌ها هم این اقدامات انجام می‌گیرد.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این اقدام کارکنان و نیروهای خدوم این نهاد با استفاده از مواد ضدعفونی کننده و گندزدا معابر و خیابان‌های اصلی از جمله ورودی بانک‌ها، بیمارستان و محل‌های پر تردد را با محلول‌های ضدعفونی‌کننده پاکسازی کردند.

وی افزود: امروز پاسداران با توجه به شرایط به وجود آمده، در دفاع از حریم سلامت نیز برای مردم با تمام وجود تلاش می‌کنند و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقطه اشتراک بحران‌ها در ایران اسلامی، این است که این سرزمین همیشه مدافعین آماده فداکاری دارد، که در دفاع از میهن‌ در دفاع ‌از حرم‌ آل‌ الله و در بحران های‌ سیل و زلزله و اکنون در دفاع از سلامت جامعه ، کمر همت می‌بندد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار