در راستای مقابله با کرونا صورت گرفت؛

تولید اسپری ضدعفونی‌کننده با ترکیبات جدید توسط یگان پدافند هوایی ارتش

فرمانده یگان شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی از راه‌اندازی خط تولید ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده و مایع دستشویی در سطح منطقه با ترکیبات جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 04March 2020

تولید روزانه ۶ هزار لیتر ژل و اسپری ضد عفونی در منطقه پدافند هوایی اصفهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرگرد «مهدی لعل‌پور» فرمانده یگان شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در حاشیه راه‌اندازی خط تولید ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده با ترکیبات جدید اظهار داشت: متخصصان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در راستای انجام وظایف ذاتی و ابلاغ اوامر اجرایی از ستاد‌های برتر در زمینه اقدام همه‌جانبه یگان‌های نیرو‌های مسلح برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، با دانش بومی و انجام آزمایشات گسترده موفق به ساخت اسپری ضدعفونی‌کننده با ترکیبات جدید برای اولین بار در سطح کشور شدند.

وی افزود: از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور تمهیدات ویژه‌ای در راستای حفظ و صیانت از کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله انجام تب‌سنجی همه‌روزه از کلیه کارکنان، گندزایی و محلول‌پاشی کلیه اماکن ستادی، اداری، آسایشگاه‌های سربازی و کلیه ابنیه منطقه با استفاده از دستگاه‌های رفع آلودگی و همچنین محلول‌پاشی سطح کوی سازمانی و ساختمان‌های مسکونی توسط یگان ش. م. ه با همکاری درمانگاه منطقه صورت می‌پذیرد.

سرگرد لعل‌پور با اشاره به تولید روزانه پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده برای رفع آلودگی سطوح در سطح منطقه و یگان‌های تابعه، از تولید روزانه هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده جهت ارسال به سایر مناطق کشور ازجمله قم، کاشان، شیراز و جنوب کشور خبر داد و اضافه کرد: آمادگی همه‌جانبه برای افزایش تولیدات و ارسال آن به سایر نقاط کشور اعم از یگان‌های پدافندی و سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استانی و شهرستانی در صورت تأمین مواد اولیه داریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار