فرمانده مرکز بهداری جنوب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

همچون دوران دفاع مقدس باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

سرهنگ احمدرضا اکبری گفت: پیش آمدن شرایط بحرانی و اشاعه ویروس کرونا برای هیچکس مطلوب و خوشایند نیست، اما باید همچون دوران دفاع مقدس بتوانیم این تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و به پیشواز فراهم شدن اقتصاد مقاومتی برویم.
کد خبر: ۳۸۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 09March 2020

کاش همچون دوران دفاع مقدس بتوانیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم

سرهنگ پاسدار «احمدرضا اکبری» فرمانده مرکز بهداری جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن توصیه به رعایت اصول پیشگیرانه و بهداشتی اظهار داشت: مرکز بهداری جنوب همچون همیشه آماده ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مردم خوزستان است.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز و بیمارستان شهید بقایی اهواز در خصوص مبارزه با ویروس کرونا افزود: پیش آمدن این شرایط برای هیچ کس مطلوب و خوشایند نیست اما چه خوب می شود که همچون دوران دفاع مقدس بتوانیم این تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و به پیشواز فراهم شدن اقتصاد مقاومتی برویم.

فرمانده مرکز بهداری جنوب گفت: تمام مراحل پیشگیرانه را در این مرکز لحاظ کرده ایم و از درب ورود تا تمامی بخش ها نسبت به شناسایی و انتقال بیماران و اشخاص مشکوک و مبتلا آمادگی لازم را دارند و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.

اکبری در پایان ضمن تقدیر از رسانه های دلسوز و انقلابی برای پوشش‌های خبری سالم و امید بخش به مردم افزود: درمانگاه تخصصی ویژه بیماران حاد تنفسی آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز است همچنین اتوبوس سیار بیمارستانی ما با تجهیزات لازم نیز آمادگی مطلوب را دارد تا در صورت نیاز به ارائه خدمات در سطح استان بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها