پیام تشکر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از حمایت مقام معظم رهبری

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی از ابراز لطف حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته) رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به کارکنان نظام سلامت در مقابله با کرونا تشکر کرد.
کد خبر: ۳۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 04March 2020

پیام تشکر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از حمایت مقام معظم رهبریبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی از ابراز لطف حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته) رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به کارکنان نظام سلامت در مقابله با کرونا تشکر کرد.

در این پیام آمده است: پیام سراسر امیدبخش حضرتعالی در حمایت از اقدامات حوزه سلامت کشور در مبارزه با ویروس کرونا، موجبات دلگرمی بیش از پیش خادمان سلامت مردم شد تا با انگیزه ای مضاعف در مسیر پیش رو که همانا تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت است، گام بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: خدمت به مردم افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده ی کسانی قرار می‌دهد که باعمل خالصانه خویش در جهت خشنودی و رضایت مندی مردم  صمیمانه و با خلوص نیت تلاش می نمایند.

بی شک ابراز لطف فرمانده معظم کل قوا نسبت به فرزندان این مرز و بوم موجب دمیدن روح زیر بنایی در حوزه سلامت در خصوص شکست ویروس کرونا می باشد و نشان از ایمانی قوی و عزمی راسخ دارد تا  با اعمال مدیریت صحیح، اجرای بهینه  امور، حسن خلق و تعاملی سازنده به لطف پروردگار و به مدد دستان پر توان تمامی تلاشگران کادر درمان و بهداشت و همچنین کلیه آحاد جامعه  و مردم غیور ایران، رقم خواهدخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز پنج شنبه (هشتم اسفند) در دیدار رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش دفاع‌پرس؛ از زمان شروع اپیدمی ویروس کرونا در استان خوزستان تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی به ثبت رسیده است که متاسفانه ۱۲ نفر از آنان فوت شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار