مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

وضعیت جسمانی ایثارگران استان مازندران روزانه رصد می‌شود

هدایت مظلومی گفت: وضعیت جسمانی ایثارگران استان مازندران روزانه با جدیت پیگیری و رصد می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 04March 2020

وضعیت جسمانی ایثارگران استان مازندران روزانه رصد می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه ایثارگری مهمترین اولویت این سازمان است، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور حفظ جان ایثارگران، اقدامات پیشگیرانه از طریق اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران بدون مراجعه حضوری به بنیاد شهید، از طریق مرکز مراجعات و ارتباطات (۱۶۱۶) درخواست‌های خود را ارائه و خدمات دریافت می‌کنند.

مظلومی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی ایثارگران استان روزانه رصد می‌شود، گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته، بنیادهای تابعه مکلف شدند تا امور درمانی جامعه هدف را از طریق مراکز خدمات درمانی و مراکز بهداشت شهرستان با جدیت پیگیری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، محیط کار همکاران در ستاد استان و بنیاهای تابعه ضدعفونی و گندزدایی شد.

مظلومی برگزاری آموزش برای همکاران با موضوع رعایت بهداشت فردی را یکی دیگر از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برای پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار