بیانیه جامعةالمصطفی در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان هند

جامعةالمصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن محکوم کردن خشونت‌ها و رفتار‌های غیر انسانی در هند، از دولت هندوستان انتظار دارد با هوشیاری، نسبت به خنثی کردن دسیسه‌های دولت‌های تفرقه افکن عمل کنند.
کد خبر: ۳۸۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ - 04March 2020

بیانیه جامعةالمصطفی در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان هندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در بیانیه جامعه المصطفی العالمیه در خصوص محکومیت اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان هند آمده است: در این روز‌ها خبر‌های تأسف باری از خشونت سازمان یافته گروه‌های افراطی علیه مسلمانان در هند به گوش می‌رسد که موجب تأثر و ناراحتی عمیق همه انسان‌های صلح دوست در جهان شده است.

در بیانیه تصریح شده است: دشمنان اتحاد و دوستی ملت‌ها به ویژه رژیم سلطه گر و زورگوی آمریکا و دست نشانده آن، رژیم غاصب صهیونیستی، که یکپارچگی و همبستگی مردم منطقه ما را به زیان خود دانسته، حیات خود را در ایجاد اختلاف و تنش میان ملت‌ها و دولت‌ها می‌دانند، در ادامه سیاست استعماری «تفرقه بینداز و حکومت کن»، امروز هم با تحریک گروهی افراطی، ثبات و آرامش جامعه هندوستان را هدف گرفته‌اند. در نتیجه این افراط گرایی، متأسفانه جمعی از مردم مسلمان هندوستان آسیب جانی و مالی فراوانی را متحمل شده‌اند.

در بخش دیگری از بیانیه جامعة‌المصطفی (ص) العالمیة تصریح شده است: ضمن محکوم کردن این خشونت‌ها و رفتار‌های غیر انسانی، از دولت هندوستان انتظار دارد با هوشیاری، نسبت به خنثی کردن دسیسه‌های دولت‌های تفرقه افکن عمل کرده، تدبیر لازم را در خصوص پایان یافتن هرچه سریع‌تر این خشونت‌ها و بازگشت امنیت و آرامش به جامعه بزرگ و صاحب تمدن هندوستان به کار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار