در آستانه روز شهید صورت گرفت؛

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای ملامجدالدین ساری

در آستانه 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا صبح پنجشنبه 15 اسفند گلزار شهدای ملامجدالدين ساری با حضور مسئولین عطرافشانی و غبارروبی شد.
کد خبر: ۳۸۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 06March 2020

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای ملامجدالدین ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در آستانه 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا و به منظور ارج نهادن به مقام والای شهيدان هميشه جاويد، مراسم عطرافشانی، غبارروبی و گلباران مزار شهدای مازندران در گلزار شهدای ملامجدالدين ساری برگزار شد.

«هدایت مظلومی» مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران ضمن گراميداشت 22 اسفند سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: تجديد پیمان با شهدا وظيفه‌ای همگانی و ملی است.

مديركل بنياد شهید مازندران افزود: روز شهيد فرصت مناسبی برای معرفی سیره و اهداف شهدا برای نسل جوان و آینده این کشور است.

مظلومی با اشاره به اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی و نظام ما را بیمه کرده است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و تاسی از آرمان‌های آنان بر همه ما یک تکلیف است.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران بر ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: باید میراث دار خون شهدا و قدردان خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باشیم.

شركت كنندگان در این مراسم با شست‌وشوی قبور مطهر شهدا، ضمن قرائت فاتحه به ارواح پاك شهدا، ياد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و با آرمان‌های بلند شاهدان هميشه جاويد تاريخ تجديد ميثاق كردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها