پویش «به توان ما» برای مقابله با کرونا

با پویش «به توان ما» هزینه‌ برنامه‌های مذهبی که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، در قالب بسته‌های سلامت صرف مناطق محروم می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 06March 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از عموم مردم ایران برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» دعوت کرد.

در این پویش، هزینه‌های برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نمازهای جماعت، جشن‌های اهل‌بیت و … که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر زمین ماند، در قالب بسته‌های سلامت و جهت پیشگیری از ابتلای به این ویروس صرف مناطق محروم می‌شود.

مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد 11 را به شماره 30001171 ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آن‌ها پیامک شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی ویدئویی گفت: «در دورانی که همه متوجه می‌شویم بیشتر باید نگاهمان به آسمان باشد و بابت کوتاهی‌ها و اشتباهاتمان استغفار کنیم و بیشتر مراقب هم باشیم، یکی از عوائد این توجهات معنوی امیدهای افزون‌تر و طراوت‌های بیشتری است که ای کاش حسرتش را نمی‌خوردیم و امسال هم می‌توانستیم در اجتماعات دینی که هر سال از آنها بهره‌مند بودیم مثل اعتکاف و راهیان نور و نمازهای جماعت و مجالس اهل بیت شرکت می‌کردیم.

حال برای اینکه این حسرت خیلی به دلمان نماند به قدر میسور، اجتماع اصلی اجتماع قلوب مسلمین است و با هم در پویشی شرکت می‌کنیم که هم می‌توانیم به دفاتر سازمان تبلیغات در شهرستان‌ها و استان‌ها مراجعه کنیم و هم در سامانه‌ای که دوستان معرفی کرده‌اند کمک کسانی که بهره‌مندی‌های اقتصادی‌شون اندک است و مستضعفان و محرومانی که در مواجهه با این ویروس لعنتی ممکن است به مشکل بخورند برای پیشگیری، این اجتماع قلوب مؤمنین را به فضل خداوند عالم به نمایش می‌گذاریم.»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار