مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

سفر به «مازندران» ممنوع شد

«عباس مهدوی» با بیان اینکه «کرونا» ویروس سفر به «مازندران» را ممنوع کرد، گفت: مسدود شدن جاده‌های استان مازندران با هدف سلامتی مردم انجام گرفته و درک متقابل مسافران را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۸۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 06March 2020

«کرونا» ویروس سفر به «مازندران» را ممنوع کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس مهدوی» مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از ممنوع شدن سفر مسافران به مازندران خبر داد و اظهار داشت: تصمیم استاندار مازندران و قرارگاه پدافند زیستی استان مبنی بر جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی با توجه به شرایط ویژه استان لحاظ شده است و می‌طلبد که برای سلامت خود مسافران و مردم استان مورد احترام قرار گیرد.

مهدوی افزود: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: میهمان نوازی مازندرانی و پذیرایی از میهمانان در مقاطع مختلف سال با افتخار انجام می‌گیرد؛ اما در شرایط کنونی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس هرگونه سفر و اقامت در این استان به دستور استاندار مازندران ممنوع است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از مسافران خواست برای حفظ سلامتی و زندگی آحاد جامعه از سفر پرهیز کنند و به درخواست ماموران انتظامی ورودی جادهای استان احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه بهترین مکان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است، گفت: مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به شرایط ویژه کشور تعطیل شده اند و این به مفهوم سفر کردن نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار