عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقتدار ایران در گرو تقویت گفتمان انقلابی است

محمد خدابخشی گفت: تحقق ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بنا به توصیه‌های امام خامنه‌ای ضامن عزت، سعادت و حرکت رو به جلو انقلاب در مواجه با مسائل مختلف است که انجام آن باید توسط همگان جدی گرفته شود.
کد خبر: ۳۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴ - 02April 2020

اقتدار ایران در گرو تقویت گفتمان انقلابی استمحمد خدابخشی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر تلاش همه‌جانبه مسوولان در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی کشورمان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در گرو تقویت همه‌جانبه گفتمان انقلابی و ارزش‌های معنوی نظام منطبق با بیانیه گام دوم است.

این مقام مسوول افزود: گفتمان انقلاب همان اهداف و آرمان‌های والای نظام بر اساس دیدگاه‌های حضرت امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه‌ای و عمل به وصایای شهیدان است.

نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تضعیف باورهای اعتقادی نسل جوان کشورمان و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم‌ترین دستورکار دشمنان عنوان کرد و گفت: شناخت دقیق سیره امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه به اصول و ارزش‌ها با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی موجب تحقق گفتمان انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

خدابخشی تصریح کرد: مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب که توسط حضرت امام خامنه‌ای تدوین و ابلاغ شده است باید به عنوان یک فعالیت مهم و اساسی مدنظر همه مسوولان و نخبگان برای رسیدن به اهداف متعالی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بنا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عزت، سعادت و حرکت رو به جلو انقلاب در مواجه با مسائل مختلف است که انجام آن باید توسط همگان جدی گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به موفقیت در صدور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل به خارج از مرزهای کشورمان خاطرنشان کرد: تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف مهم و بزرگ مسوولان باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار