نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت بزرگ ایران در رسیدگی به مشکلات «کرونا» با مسئولان مازندران همکاری کنند

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: از ملت بزرگ و شریف ایران نیز تقاضا نماییم اجازه دهند تا مردم مهربان و مهمان‌نواز مازندران، از دغدغه رفع این ویروس منحوس و مهمان ناخوانده سفره مهرشان رهایی یافته و با مسافرت‌های غیرضروری برای خود و مردم و مسئولان این استان مانع و اخلالی در رسیدگی بهتر و سریعتر مشکلات ناشی از شیوع این ویروس ایجاد نکنند.
کد خبر: ۳۸۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ - 08March 2020

ملت بزرگ ایران در رسیدگی به مشکلات «کرونا» با مسئولان مازندران همکاری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی میلاد امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: میلاد مسعود و مبارک مولی الموحدین، امام العارفین، امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و نجیب مازندران و همه پدران و مادران و فرزندانی که در این ایام، دوشادوش هم در پای جهادی دیگر ایستاده اند تبریک و تهنیت می‌گویم.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم از تمامی زحمت‌کشان و مسئولان خدوم به ویژه مجاهدان صحت و مدافعان حریم سلامت ملت ایران، جامعه پزشکان، پرستاران و مجموعه بهداشتی و درمانی و نیز جوانان پرشور، مومن و انقلابی استان که با از خودگذشتگی مثال‌زدنی به یاری هموطنان خود شتافته، عاشقانه و ایثارگرانه همگی در کنار هم در حال خلق حماسه دیگرند تقدیر و تشکر کنم.

رجاء واثق دارم با همدلی و همراهی و موقعیت‌سنجی همه مردم عزیز، و توجه به توصیه‌های مسئولان در رعایت دقیق نکات بهداشت فردی و جمعی به زودی شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

جا دارد از ملت بزرگ و شریف ایران نیز تقاضا نماییم اجازه دهند تا مردم مهربان و مهمان‌نواز مازندران، از دغدغه رفع این ویروس منحوس و مهمان ناخوانده سفره مهرشان رهایی یافته و با مسافرت‌های غیرضروری برای خود و مردم و مسئولان این استان مانع و اخلالی در رسیدگی بهتر و سریعتر مشکلات ناشی از شیوع این ویروس ایجاد نکنند.

بار دیگر ضمن تبریک این روز عزیز، از خدای قادر متعال عاجزانه خواستارم به حق مولود مبارک این روز، کلیه بیمارانی که مبتلا به این ویروس شدند، شفای عاجل عنایت نموده و به زودی این بلیه را از سر ملت نجیب و سرافراز ایران اسلامی رفع نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار