پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت درگذشت «فاطمه رهبر»

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت خانم «فاطمه رهبر» منتخب مردم تهران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ - 08March 2020

پیام تسلیت مدیرحوزه‌های علمیه به مناسبت درگذشت «فاطمه رهبر»به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه درپیامی درگذشت خانم فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت سرکار خانم فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را به خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و بستگان شان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

فاطمه رهبر سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد، او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکترای معادل در مدیریت استراتژیک و همپنین عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود.

وی فعالیت‌های فرهنگی‌اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرد.

خانم رهبر پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد.

فاطمه رهبر نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت که روز گذشته بر اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار