رویوران در نشست خبری کنفرانس بین‌المللی غزه:

ناپایداری سیاسی در رژیم صهیونیستی به شدت بالا است

دبیر همایش پنجمین کنفرانس بین‌المللی غزه، نماد مقاومت گفت: در 20 سال گذشته، هیچ دوره‌ای از کِنِست موفق نشده است چهار سال خود را به طور کامل به پایان برساند. ناپایداری سیاسی در رژیم صهیونیستی به شدت بالا است.
کد خبر: ۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ - 17January 2015

ناپایداری سیاسی در رژیم صهیونیستی  به شدت بالا است

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، نشست خبری پنجمین کنفرانس بینالمللی غزه، نماد مقاومت با حضور حسین رویوران دبیر این همایش و جمعی از اصحاب رسانه امروز شنبه(27دی) در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزارشد.

حسین رویوران، رئیس کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دبیر این همایش، اظهار کرد: این کنفرانس فردا یکشنبه ( 28 دی) از ساعت 14 الی 17 در محل ایوان شمس، در5 محور «مقاومت، فرصتها و چالشها»، «چشماندازهای محور سازش»، «ارزیابی معادله رویارویی مقاومت با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه»، «معادله مقاومت، سازش و همپیمانیهای بینالمللی» و «قدس محور وحدت در جهان اسلام» برگزار می شود.

به گفته وی؛ قدس محور وحدت در جهان اسلام از اصلی ترین محور این همایش است.

رویوران در ادامه افزود: حدود 100 مقاله تاکنون توسط دبیرخانه همایش دریافت شده که 71 مقاله از آنها پذیرفته شده است و به پنج مقاله برتر در این همایش جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، زهرا مصطفوی، رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و ابو شریف، نماینده جهاد اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

رویوران عنوان کرد: در این همایش دو مهمان خارجی نیز از کشور های عراق و کانادا سخرانی خواهند کرد و از تمام سفیران کشورهای منطقه در ایران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

رویوران در پاسخ به سئوال دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تسلیح کرانه باختری، گفت: تسلیح کرانه باختری الزاما نیازی به سلاح کلاسیک ندارد و اراده مردم اصل است. آنچه به خصوص در دو ماه اخیر رخ داد و مردم با سلاح سرد به نظامیان یورش میبردند و یا با خودروی خود آنها را زیر میگرفتند، این امر را تأیید میکند.

وی، رژیم صهیونیستی را در وضعیتی بسیار ناپایدار و شکننده توصیف کرد و گفت: در 20 سال گذشته، هیچ دورهای از کِنِست موفق نشده است چهار سال خود را به طور کامل به پایان برساند. ناپایداری سیاسی در اسرائیل به شدت بالا است. هیچ گروهی نمیتواند گروهی دیگری را به مدت 4 سال تحمل کند و پیوسته احزابی به وجود میآیند و احزاب دیگری از بین میروند.

همایش علمی «غزه، نماد مقاومت» به مناسبت گرامیداشت 29 دی ماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز «غزه، نماد مقاومت» نامگذاری شده است، فردا یکشنبه زا ساعت 14 تا 17 در تالار ایوان شمس و با سخنرانی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز میشود.

گفتنی است، پنجمین کنفرانس بین المللی «غزه، نماد مقاومت» به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار میشود.

انتهای پیام/ف

نظر شما
پربیننده ها