شب شعر مجازی «بعید» برگزار شد

اولین شب شعر مجازی کشور با عنوان‌ شب شعر «بعید» همزمان با سالروز میلاد امام جواد (ع) و با شعرخوانی شاعران مطرح برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 09March 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اولین شب شعر مجازی کشور با عنوان‌ شب شعر «بعید» همزمان با سالروز میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) با شعرخوانی شاعران مطرح کشور برگزار شد.

با توجه به وضعیت این روزهای کشور و شیوع ویروس کرونا که موجب تعطیلی انجمن‌ها، همایش‌ها و گعده‌های ادبی شده است، مجمع شاعران جوان انقلاب اسلامی استان گیلان موسوم به «کانون ادبی قلم» با ایده تازه‌ای با عنوان شب شعر مجازی، این‌ فرصت را برای شاعران و شعر دوستان ایجاد کرد تا این بار در‌ بستر فضای مجازی گرد هم بیایند و شعر بخوانند.

در این شب شعر که از طریق صفحه اینستاگرام کانون ادبی قلم به صورت زنده پخش شد، جمعی از شاعران مطرح کشور از جمله سعید بیابانکی، محمدمهدی سیار، سیدحسین متولیان، سیدمحمدجواد شرافت، محمود حبیبی کسبی، آرش پورعلیزاده، محمدحسین ملکیان، مجتبی حاذق، حسنا محمدزاده، اعظم سعادتمند و‌ نوریه گیتی‌بین به میزبانی محمد میرزایی بازرگانی به گفت‌وگو و شعرخوانی پرداختند.

در این برنامه اشعاری با مضامین متنوع از جمله آیینی، دفاع‌مقدس، اجتماعی، عاشقانه و ... قرائت شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار