عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رشادت‌های سردار سلیمانی از خاطر هیچ کُرد ایرانی و عراقی پاک نمی‌شود

رسول خضری با اشاره به مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی در جهت مبارزه با جریان تکفیری تروریستی داعش گفت: امروزه هیچ کُرد ایرانی و عراقی رشادت‌های این سردار بزرگ ایران را از خاطر نخواهند برد و حاج قاسم برای همیشه در ذهن کُرد‌های عراق و ایران جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۳۸۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵ - 10March 2020

رشادت‌های سردار سلیمانی از خاطر هیچ کرد ایرانی و عراقی پاک نمی‌شودرسول خضری عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تحریم‌های همه‌جانبه دولتمردان غربی علیه ملت و کشورمان نشان از ضعف آنها در مقابل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: علی‌رغم تمام تحریم‌های ظالمانه و تهدیدهای شوم غربی‌ها علیه کشورمان، انقلاب اسلامی آسیب‌ناپذیر است و ما در میان دیگر کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار هستیم.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: مقاومت، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی مردم در مقابله با اقدامات دشمن از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است؛ مسئله‌ای که در زمان قبل انقلاب در جامعه ما به شدت کم رنگ بود.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، سردار قاسم سلیمانی را تربیت‌یافته نهضت و مکتب امام خمینی دانست و گفت: رزمندگان دلاوری همچون سردار سلیمانی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان هستند که هم در دوران جنگ تحمیلی و هم پس از آن دوران، همواره در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن جهاد کردند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در جهت تضعیف قدرت و شکست جریان تکفیری داعش در منطقه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی با رشادتهای خود در اربیل کردستان عراق توانست بسیاری از شهرهای این منطقه را از وجود داعشیان پاک کند و امروزه هیچ کرد عراقی رشادتهای این سردار بزرگ ایران را از خاطر نخواهد برد و حاج قاسم برای همیشه در ذهن کردهای عراق و ایران جاودانه خواهد ماند.

نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شهادت سردار قاسم سلیمانی هیچ خللی در اراده جبهه مقاومت در نبرد با دشمنان امت اسلامی وارد نخواهد شد، گفت: روحیه مقاومت در ملت ایران نهادینه شده است؛ مقاومتی که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی علی‌رغم تمام تجهیزات جنگی و نظامی رژیم بعث، کشورمان را به پیروزی رساند. امروز فرهنگ مقاومت ما در دوران دفاع مقدس سرلوحه مجاهدت‌های رزمندگان جریان مقاومت است. پیروزی انقلاب ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از افتخارات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است؛ لذا امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه ما، غفلت نسبت به آموزه‌های دفاع مقدس و آرمان‌های امام راحل کشور را متحمل خسارتهای فراوانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها