امیر نصیرزاده:

مراکز درمانی نیروی هوایی ارتش در آماده باش کامل هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کلیه پایگاه‌ها و مراکز درمانی نیروی هوایی ارتش در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان بوده و در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۳۸۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ - 09March 2020

مراکز درمانی نیروی هوایی ارتش در آماده باش کامل هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان بعثت این نیرو است، اظهار داشت: کلیه بخش‌ها و مراکز درمانی این مجتمع پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این بیمارستان بستری و تعداد بسیاری نیز بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه کلیه مراکز درمانی نیروی هوایی در شهر‌های مختلف و در پایگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان و در آماده باش کامل هستند، گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر خدمات پزشکی، درمانی، گند زدایی و رفع آلودگی، آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف ایران را در دیگر عرصه‌ها دارد و در همین راستا ستادی تشکیل و تمام اقدامات زیر نظر این قرارگاه در حال انجام و پیگیری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: طبق تقسیم کار انجام شده در ارتش تعدادی از نیرو‌ها اقدام به دوخت و تولید البسه و ماسک و تعدادی نیز شوینده و مواد ضد عفونی کننده تولید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش علاوه بر فعالیت در بخش‌های بیمارستانی در تولید مواد شوینده و مواد ضد عفونی و بهداشتی هم فعال است.

سخنگوی وزارت بهداشت روز دوشنبه - نوزدهم اسفندماه - شمار مبتلایان به کرونا ویروس را هفت هزار و ۱۶۱ نفر و تعداد جان باختگان را ۲۳۷ تن عنوان کرد و گفت که دو هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار