انصارالله یمن یک پهپاد جاسوسی نیروهای متجاوز را در الحدیده سرنگون کرد

جنبش انصارالله یمن یک پهپاد جاسوسی وابسته به نیروهای متجاوز را در استان الحدیده سرنگون کرد.
کد خبر: ۳۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ - 10March 2020

انصارالله یمن یک پهپاد جاسوسی نیروهای متجاوز را در الحدیده سرنگون کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌مقدس، جنبش انصارالله یمن یک پهپاد جاسوسی متعلق به نیرو‌های متجاوز را در آسمان منطقه الفازه در منطقه التحیتا در استان الحدیده سرنگون کرد.

بر اساس اعلام شبکه خبری المسیره، این پهپاد در حال انجام اقدامات خصمانه بوده است.

استان الحدیده یمن در روز‌های گذشته و به‌دنبال شکست ائتلاف سعودی و مزدورانش در صحنه نبرد در استان‌های الجوف، صنعا و مأرب، شاهد حملات بی امان ائتلاف سعودی و مزدورانش بوده است.

دولت مستعفی یمن در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ با صنعا بر سر خروج نظامیان از استان الحدیده براساس توافقنامه آتش‌بسی که در سوئد به امضا رسید، توافق کردند که این توافقنامه شامل استقرار «نیرو‌های بی‌طرف» در شهر و بندر الحدیده و برقراری آتش‌بس گسترده بوده است و براساس این توافق سازمان ملل وظیفه هدایت در بندر الحدیده را برعهده داشت.

پیشروی‌های خیره‌کننده اخیر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان الجوف و مأرب، «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن را هم به «مأرب» (شرق صنعاء پایتخت یمن) کشاند؛ او از آنجا خواستار توقف هر چه سریعتر و بی‌قید و شرط جنگ در یمن و همچنین آغاز یک فرایند سیاسی فراگیر و جدید شد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار