مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

مرزبانان کردستانی در سخت‌ترین شرایط از مرزها دفاع می‌کنند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه مرزبانان در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی از مرزها دفاع می‌کنند، گفت: تعامل سازنده مرزبانی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمرثمر باشد.
کد خبر: ۳۸۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 10March 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کُردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی استان خدمت در مرزبانی را توفیقی بزرگ دانست و اظهار داشت: مرزبانان با سخاوت و از جان‌گذشتگی از مرزها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مرزهای دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی و با کمترین امکانات و مزایا، بهترین سال‌های عمر خود را دور از خانه و خانواده در مناطق سرد سیری کوهستانی و یا در بیابان‌های داغ و تفتیده گذرانده و عزیزترین سرمایه خود یعنی «جانشان» را بر سر این امنیت گذاشته‌اند.

این مسئول با اشاره به آمادگی کامل مرزبانان استان در برقراری امنیت در مرزها خاطرنشان کرد: تعامل سازنده مرزبانی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمرثمر باشد و می‌توان با تداوم این رویکرد، امنیت و آرامش که بزرگ‌ترین نعمت‌ الهی‌ است را برای مردم فراهم و ارتقاء داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها