«رمضان قاسمی» به همرزمان شهیدش پیوست

سرهنگ پاسدار «رمضان قاسمی» از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ - 10March 2020

«رمضان قاسمی» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «مهدی (رمضان) قاسمی» از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار «رمضان قاسمی» سابقه حضور ۶۰ ماهه در جبهه‌های نبرد حق علیه را باطل را در کارنامه داشت و سال ها به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران منشا خدمات ارزنده ای بود.

زنده یاد «رمضان قاسمی» که به صورت مستمر از عوارض شیمیایی ریوی رنج می‌برد، 10 روز پیش به همین علت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائمشهر بستری شد و ساعتی پیش روح مطهرش که سرشار از عشق به امام ( ره) و شهدا بود به سوی ملکوت اعلی پرواز کرد.

مردمداری، اخلاق نیکو، سعه صدر، پاک دستی و ساده زیستی از ویژگی‌های ممتاز این جانباز دفاع مقدس بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.

«رمضان قاسمی» در سن ۱۳سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و تا پایان جنگ در عملیات‌های مختلف حضوری مستمر داشت و در چندین مرحله مجروح شد و سرانجام نیز به افتخار جانباز شیمیایی ۵۰ درصد نائل آمد.

خانواده «رمضان قاسمی» از خانواده‌های انقلابی و شناخته شده شهرستان جویبار و شهر کوهی خیل به شمار می‌روند که چند شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار