حجت‌الاسلام رئیسی تأکید کرد؛

برخورد سریع و قاطع با محتکران/ جلسه ستاد مقابله با کرونا باید هر روز برگزار شود

رئیس دستگاه قضا گفت: به دادستان‌های سراسر کشور دستور داده‌ام با احتکارکنندگان به شدت و سرعت برخورد کنند.
کد خبر: ۳۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 11March 2020

برخورد با سرعت و شدت با احتکارکنندگان/ ستادمقابله با کرونا باید هر روز برگزار شود نه هفته‌ای یکباربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه به‌صورت سرزده در جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران حضور یافت.

وی در این جلسه اظهار داشت: اختیاراتی که شورای عالی امنیت ملی با تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا به مسئولان اجرایی داده‌اند، اتمام حجت است.

رئیس قوه قضائیه گفت: اختیارات لازم داده شده است تا همه دستگاه‌ها به کمک دستگاه بهداشت و درمان کشور بشتابند.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: در صورت نیاز جلسه ستاد مقابله با کرونا در عالی‌ترین سطح، باید هر روز برگزار شود نه هفته‌ای یک‌بار.

وی گفت: دوست داشتم در بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا حاضر می‌شدم و ضمن عیادت از بیماران به پزشکان و پرستاران فداکار کشور از نزدیک خداقوت می‌گفتم.

رئیس دستگاه قضا افزود: با برخی از مدیران این بیمارستان‌ها در استان‌های تهران، قم و گیلان تلفنی گفت‌وگو کردم و ضمن خداقوت به این عزیزان از آن‌ها خواستم سلام من را به کادر درمانی خود ابلاغ کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: به دادستان‌های سراسر کشور دستور داده‌ام با احتکارکنندگان با سرعت و  به‌شدت برخورد کنند. برخی فکر می‌کنند کار دستگاه‌های نظارتی مچ‌گیری است؛ در حالی که مجموعه‌های نظارتی باید همراه با دستگاه‌های اجرایی و در کنار آن‌ها کمبود‌ها و نیازمندی‌های موجود را از مسئولین مطالبه کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه صبح امروز به صورت تلفنی با ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری سیامک ریماز رئیس بیمارستان رازی گیلان، پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم و میرزابیگی رئیس سازمان نظام پرستاری برای پیگیری وضعیت درمان بیماران کرونا گفت‌وگو و از خدمات و زحمات ارائه شده به جامعه پزشکی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این گفت‌وگوی تلفنی در جریان آخرین وضعیت بیماران تحت درمان، کاستی‌ها و نیازمندی‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها