شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه این هفته نیز در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز جمعه ۲۳ اسفند در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 11March 2020

نماز جمعه این هفته نیز در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نمازهای جمعه بیست و سوم اسفند سال جاری در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«به اطلاع مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه نمازگزاران عزیز جمعه می‌رساند، پیرو ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مذاکره با وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نماز جمعه مورخه بیست و سوم اسفند ماه در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.

برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها مطابق روال هفته گذشته، منوط به جمع‌بندی و تصمیم گیری کمیته استانی تعیین شده با محوریت نمایندگان محترم ولی فقیه در مراکز استان‌ها است.

فرصت را غنیمت شمرده و ضمن دعوت از عموم مردم شریف به توکل و توسل به شفا دهنده اصلی و شفاعت کنندگان در پیشگاه پروردگار متعال، همگان را به اعتماد و همراهی فرماندهی واحد در میدان مقابله با ویروس کرونا، برای عبور سریع‌تر از شرایط دشوار فعلی فرا می‌خوانیم و ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای عرصه سلامت، تلاش‌های ایثارگرایانه پزشکان، پرستاران، کادر درمان کشور و تولیدکنندگان محصولات بهداشتی مورد نیاز مردم را ارج می‌نهیم.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار