عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرهنگ ایثار و شهادت مسیر آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

سیدقاسم جاسمی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف روحیه انقلابی نسل جوان کشورمان گفت: ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت ‌بین نسل امروز مسیر آرمان‌خواهی و پیشرفت انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.
کد خبر: ۳۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵ - 12March 2020

فرهنگ ایثار و شهادت مسیر آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کندسیدقاسم جاسمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه آمریکا و متحدانش به هیچ عنوان اقتدار، امنیت و عزتی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به ارمغان آمده است را برنمی‌تابند، اظهار داشت: یکی از عوامل مهمی که می‌تواند دشمنان ایران اسلامی را در تحقق اهدافشان ناکام و مایوس کند، ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت ‌در جامعه است؛ لذا تحقق این امر پیمودن مقتدرانه مسیر ارزش‌خواهی، آرمان‌طلبی و پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی است.

این مقام مسوول با توجه به این نکته که تعالی اهداف نظام و انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا است، افزود: نمونه جهاد مخلصانه و ایثار طلبی‌ها را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در زمان به‌ثمر رساندن انقلاب اسلامی مشاهده کرد. احیا و ترویج مولفه‌های فرهنگی ایثار و شهادت سبب پویایی و تعالی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت آشنا کردن نسل امروز و جوانان با ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی هر نظام و کشوری هستند و امروز باید جوانان را برای مواجهه با هجمه‌های جنگ نرم دشمن که بیشتر اعتقادات فکری آنان را نشانه رفته‌اند باارزش‌های دینی و ملی آشنا کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به مشکلات جاری کشور که به واسطه خصومت‌های آمریکا و متحدانش به وجود آمده است، پیروی مسوولان از سبک و سیره رزمندگان و شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی را مهم‌ترین عامل در جهت کاهش دغدغه‌های مردم دانست و تصریح کرد: شهدا هیچ تعلقی به دنیا و مادیات نداشتند و این مسئله مهم و حائز اهمیت در وصیت‌نامه این عزیزان به‌خوبی مشاهده می‌شود؛ لذا مسوولانی که تمام توجه‌شان به رفع مشکلات ملت و کشور باشد در مسیر شهدا قدم گذاشته‌اند.

جاسمی زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا را وظیفه خطیر مسوولان دانست و گفت: اردوهای راهیان‌نور از ابتکارات مهمی است که نسل جوان را با وقایع و حوادث دوران دفاع مقدس آشنا می‌کند و در واقع میان نسل جدید و گذشته یک پل ارتباطی است. آشناسازی نسل جدید با سیره شهدا و دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی باعث می‌شود که انقلاب اسلامی بیمه شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها