استاندار مازندران:

شهدا بهترین الگوی ایثار و مشارکت جمعی در بحران «کرونا» هستند

«احمد حسین زادگان» گفت: شهدای والامقام در این روزها که کشور و استان مازندران درگیر بیماری کروناست، بهترین و والاترین الگو برای ایثار و فداکاری و مشارکت در کار جمعی هستند.
کد خبر: ۳۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 12March 2020

شهدا بهترین الگوی ایثار و مشارکت جمعی در بحران «کرونا» هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: شهید چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده و در اوج عزت، اقتدار و شکوه پای در گام دوم انقلاب برای تداوم شکوفایی و فتح قلل تازه به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی نهاده است.

افتخارآفرینی شهدا و استمرار این راه شکوهمند و پررهرو در امتداد حیات پربرکت و عزت آفرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هرچیز مدیون منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب و صبوری و ایستادگی خانواده‌های شهدا است همان عزیزان معزز و گرانقدری که با دل‌های صابر خود، همواره استوار و ثابت قدم، صبر و شکیبایی ورزیدند و با عشق و امید در پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

شهدای والامقام در این روزها که کشور و استان مازندران درگیر بیماری کروناست، بهترین و والاترین الگو برای ایثار و فداکاری و مشارکت در کار جمعی هستند تا به فضل الهی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) هرچه زودتر با اتحاد و هم افزایی همه آحاد جامعه و تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان خط مقدم مبارزه با این ویروس و همه مجاهدان این عرصه، شاهد رفع بیماری کرونا از سراسر نقاط کشور و استان مازندران باشیم.

اینجانب 22 اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی داشته و امیدوارم با تاسی از این الگو‌های بی‌بدیل، ادامه دهنده راه سعادت بخش آنان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار