مدیر بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در شوشتر:

الهام گرفتن از فعالیت بانوان انقلابی در زمان جنگ، الگوی مناسبی برای مبارزه با کروناست

پروین بهاری‌نیا گفت: حرکت‌های حمایتی را بانوان غیرتمند ما در دوران دفاع مقدس بسیار انجام دادند و ما هم از آن شیرزنان الهام گرفتیم تا بتوانیم با ارائه خدماتی اینچنین به پشتیبانی و حمایت از سلامت مردم بپردازیم.
کد خبر: ۳۸۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 13March 2020

الهام گرفتن از فعالیت بانوان انقلابی در زمان جنگ، الگوی مناسبی برای مبارزه با کروناست

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، کارگاه خیاطی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر روزانه پنج هزار عدد ماسک دراین شهرستان تولید و بین مردم توزیع می‌کند.

«پروین بهاری‌نیا» مدیر این بنیاد خیریه اظهار داشت: این کار را با توجه به کمبود ماسک در شهرستان شوشتر و با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر آغاز کردیم.

وی افزود: اینگونه حرکت ها را بانوان غیرتمند ما در دوران دفاع مقدس بسیار انجام دادند و ما هم از آن شیرزنان الهام گرفتیم تا بتوانیم با ارائه خدماتی اینچنین به پشتیبانی و حمایت از سلامت مردم بپردازیم.

مدیر کارگاه خیاطی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها گفت: روزانه حدود پنج هزار عدد ماسک در این کارگاه تولید و بدون واسطه بین شهروندان توزیع می شود. این کارگاه تا رفع نیاز کامل شهرستان فعالیت دارد و همه هزینه های آن توسط نیکوکاران شوشتر و دیگر شهرستان های استان تامین می شود.

به گزارش دفاع پرس، شناسایی نیازمندان، احداث فضاهای آموزشی، فرهنگی، کمک به ایجاد اشتغال، جلب مشارکت های مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج از مهمترین اهداف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار