مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

مراسم تحویل سال جدید در بقاع متبرکه استان مازندران برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» با اعلام اینکه مراسم تحویل سال جدید در بقاع متبرکه استان برگزار نمی‌شود، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برای ایام سال جدید برنامه‌ای برای پذیرش و اسکان زائران و مسافران در زائرسرای امامزادگان نداریم.
کد خبر: ۳۸۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ - 14March 2020

مراسم تحویل سال جدید در بقاع متبرکه استان مازندران برگزار نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای گذشته دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های مؤکّد بهداشتی در شرایط کنونی که پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا ضروری است، سازمان اوقاف و امور خیریه تمهیدات مهمی را اتخاذ کرده است تا بتواند از سلامت آحاد جامعه صیانت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اعلام اینکه مراسم تحویل سال جدید در بقاع متبرکه استان برگزار نمی‌شود، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برای ایام سال جدید برنامه‌ای برای پذیرش و اسکان زائران و مسافران در زائرسرای امامزادگان نداریم.

این مسئول با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان روزانه ضدعفونی می‌شوند، افزود: درب‌های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت‌های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می‌شوند.

حیدری جناسمی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و تاکید مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و تهیه و توزیع غذایی نذری در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی بیان کرد: خادمان و هیئت امناء هر روز در چند نوبت نسبت به ضدعفونی بقاع متبرکه اقدام می‌کنند و کلیه اقدامات بهداشتی رعایت می‌شود اما پرهیز از تجمعاتی که سبب انتشار بیماری کرونا می‌شود تا اطلاع ثانوی باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار