عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پایداری و مقاومت رمز پیروزی بر دشمنان/ دفاع مقدس الگوی واقعی موفقیت در برابر استکبار است

سیدکاظم دلخوش گفت: اگر روحیه جهادی،‌ منش و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، به معنای واقعی کلمه سرلوحه تمام کارها و فعالیت‌های مسوولان قرار گیرد، قطعا در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما پیروز میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۸۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵ - 15March 2020

پایداری و مقاومت رمز پیروزی بر دشمنان/ دفاع مقدس الگوی واقعی موفقیت در برابر استکبار استسیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی علیه کشورمان اظهار داشت: دشمنی‌ دولتمردان آمریکایی با مردم ما مختص به امروز و مسئله جدیدی نیست؛‌کینه ورزی سران آمریکایی زمانی نسبت به مردم ما ایجاد شد که آنها تحت رهبری داهیانه امام خمینی، انقلاب اسلامی را بر حکومت فاسد و فاسق رژیم پهلوی ترجیح دادند.

این مقام مسوول در ادامه با بیان اینکه دولتمردان وقت آمریکا ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را مهم‌ترین عامل در جهت برچیده شدن منافع‌شان از ایران اسلامی می‌دانستند، افزود: آمریکایی‌ها از همان ابتدای سرنگونی رژیم طاغوت، هرچه در توان داشتند در جهت دشمنی با ملت و کشورمان به کار گرفتند.

دلخوش با توجه به این نکته که تحریک صدام در جهت راه‌اندازی جنگ تحمیلی مصداق بارز دشمنی دولتمردان آمریکایی با انقلاب اسلامی کشورمان بود، افزود: مردم ولایتمدار ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و این مجاهدت‌ و ایستادگی‌ها منجر به شکست تمام فتنه و دشمنی بلوک شرق و غرب شد؛ مجاهدتی که امروز و در جنگ اقتصادی با غربی‌ها نیز مانع از تسلیم شدن در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنانمان شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره پایداری و مقاومت رمز پیروزی است، گفت: در هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و اعتقاد به معاد روز قیامت ندارند، نمی‌توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس باشند، رمز پیروزی صحنه نبرد، مقاومت و ایستادگی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دشمنی غربی‌ها با ملت و کشورمان تمامی ندارد و همواره ما در حال دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام راحل در مواجه با توطئه‌های غربی‌ها هستیم، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز باید مقاومت در برابر جنگ نابرابری که در تمام ابعاد از سوی دشمن علیه ما راه افتاده است سرلوحه کار قرار گیرد و با همبستگی داخلی به خودکفایی در تولید رسید.

وی با اشاره به بی‌اعتنایی ررمندگان به دنیا و مظاهر فریبنده آن در جنگ تحمیلی عنوان کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثی‌ها را مقدس می‌دانستند، کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادتمند و افتخارآمیز ارزیابی می‌دانستند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر روحیه جهادی،‌ منش و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سرلوحه تمام کارها و فعالیت‌های مسوولان قرار گیرد، قطعا در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما پیروز میدان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح در مسیر رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی جهت دفاع از تمامیت ارضی کشورمان قدم گذاشتند و در تحقق اهدافشان ثابت قدم هستند،‌ گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان مرهون خون شهدا و ایستادگی، پایداری و مقاومت نیروهای بااخلاص مردمی است و همه مسئولین باید با اتکای به نیروهای مردمی در زمینه‌های مختلف تهاجم نامرئی دشمن را خنثی کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و رزمندگان ما با مقاومت و ایستادگی ثابت کردند که تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و ایستادگی است؛ لذا امروز هم همان فرهنگ و آموزه های دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دشمنی غربی‌ها جواب می‌دهد و کارساز است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار