بیانیه فرماندهان لشکر ۸۴ و تیپ ٢٨۴ در خصوص مبارزه با کرونا

بیانیه فرماندهان لشگر ۸۴ و تیپ ٢٨۴ در خصوص مبارزه با کرونا و اعزام ادوات و ماشین الات به کمک مردم استان خصوصا الشتر صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ - 14March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، بیانیه فرماندهان لشگر ۸۴ و تیپ ٢٨۴ در خصوص مبارزه با کرونا و اعزام ادوات و ماشین الات به کمک مردم استان خصوصا الشتر صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز استان لرستان؛ همواره در طول ادوار گذشته همراهی و همدلی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم موجب عبور  از بحرانهای بزرگی شده که نمونه اخیر آن از خودگذشتگی و نثار جان نیروهای ارتشی استان لرستان در کمک به زلزله زدگان شهر سرپل ذهاب و سیل زدگان شهر پلدختر و معمولان بوده که  در دل تک تک هموطنان ایران زمین حک شده و نقشی ماندگار از خود بر جای گذاشته است.

اکنون که استان لرستان و بویژه شهرستان الشتر درگیر بحرانی به نام ویروس منحوس کرونا شده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده به فرماندهی امیر سرتیپ دوم ستاد مراد خوش کنار و تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی سرهنگ پیاده ستاد کیومرث ماسوری بر خود لازم می داند بر این موضوع تاکید نموده که بار دیگر می توان با توکل و توسل به خداوند متعال و اتحاد و همکاری مردم و تکیه بر همت و توان نیروهای خدوم و بکارگیری تجهیزات تخصصی خود این بحران را نیز پشت سر گذاشته و از آن پیروزمندانه عبور خواهیم کرد.

واجب است از تلاش سایر ارگانها و نهادهای ذیربط و عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بحران هستند نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم. قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده و تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی نیروی زمینی قهرمان ارتش همچون سایر نهادهای کشوری و لشکری دغدغه حل بحران اخیر را داشته و آمادگی خود را جهت کمک به وضعیت موجود تا آخرین لحظه و پایان مشکل اخیر اعلام نموده و در همین راستا تیم های فنی و ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل گردیده که هماهنگ با سیاستهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خدمت مردم عزیز استان لرستان  و انجام وظیفه نمودن در این امر خطیر می باشند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار