سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس یازدهم باید در مقابل جنایت آمریکا بایستد و از حقوق ملت ایران دفاع کند

سیدحسین نقوی‌حسینی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید انقلابی عمل کند، گفت: منتخبان دوره جدید مجلس باید در مقابل جنایات آمریکا ایستادگی و از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
کد خبر: ۳۸۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 15March 2020

مجلس یازدهم باید در مقابل جنایت آمریکا بایستد و از حقوق ملت ایران دفاع کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیدحسین نقوی‌حسینی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور باید در اولویت‌های مجلس یازدهم قرار گیرد، اظهار داشت: مردم انتظار دارند مجلس یازدهم گام موثری در حل و فصل مسائل اقتصادی کشور بردارد. بخشی از مشکلات به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی بر می‌گردد بنابراین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم باید در این حوزه تمهیداتی را تعبیه کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل مطالبات ظالمانه، غیر قانونی و نابه‌حق قدرت‌های سلطه‌گر از جمله آمریکایی‌ها ضروری است، تصریح کرد: مجلس یازدهم باید استوار و محکم ایستادگی کند و در این زمینه نقشه راه را برای دولت تهیه کند.

وی افزود: بخشی از مصوبات مجلس دهم در راستای همین موضوعات بود؛ مجلس دهم با تصویب طرح سه فوریتی و تقویت بنیه مالی و دفاعی سپاه قدس گام موثری را برداشت؛ لذا انتظار می‌رود که مجلس یازدهم انقلابی عمل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس یازدهم باید مقاوم باشد و در مقابل درخواست‌های نا به حق دولتمردان آمریکا بایستد و محکم از حقوق ملت ایران دفاع کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار