مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عنوان کرد؛

رصد مسائل درمانی ایثارگران و جانبازان مازندران جهت مقابله با «کرونا»

«هدایت مظلومی» گفت: جهت پیشگیری از ویروس کرونا در میان ایثارگران، مسائل درمانی و پزشکی جانبازان قطع نخاعی و پرخطر هر روز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۸۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 15March 2020

رصد مسائل درمانی ایثارگران و جانبازان مازندران جهت مقابله با «کرونا»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایثارگران حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و مایه اقتدار نظام هستند، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عظمت و بزرگی خود را در تمامی عرصه‌ها به منصه ظهور گذاشتند به همین منظور الگوی واقعی جامعه ما محسوب می‌شوند.

وی سربلندی، استقلال و آزادی کشور ما را مرهون خونهای پاک و مطهر جوانان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: به برکت خون شهیدان و فداکاری ایثارگران، ملت ما همیشه در همه زمینه‌ها، سربلند و سرافراز بیرون آمده است.

مظلومی با اشاره به روند خدمت رسانی به جامعه ایثارگری عنوان کرد: خدمت به خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان وقت و زمان نمی‌شناسد و همیشه باید حلال مشکلات و پیگیر مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرا رسیدن سال نو گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و به منظور حفظ سلامتی ایثارگران، تمهیدات و هماهنگی لازم در جهت حل مشکل درمانی این عزیزان در سطح استان بویژه در ایام نوروز صورت گرفته است.

مظلومی افزود: جهت پیشگیری از ویروس کرونا در میان ایثارگران، مسائل درمانی و پزشکی جانبازان قطع نخاعی و پرخطر نیز هر روز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از کادر درمانی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها که به ایثارگران خدمات پزشکی ارائه می‌دهند قدردانی کرد.

مظلومی همچنین سالی توأم با موفقیت، بهروزی، وفاق، همدلی، عافیت، صحت و سلامتی برای همکاران پر تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مسئلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار