توسط قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا انجام شد؛

برگزاری رزمایش «با ولایت تا شهادت» با هدف مقابله با بیماری کرونا در ارومیه

قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با هدف مقابله با بیماری کرونا رزمایش بیولوژیکی با عنوان «با ولایت تا شهادت» را در ارومیه برگزار کرد.
کد خبر: ۳۸۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ - 15March 2020

برگزاری رزمایش « با ولایت تا شهادت» با هدف مقابله با بیماری کرونا در ارومیه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا در راستای مقابله با بیماری کرونا رزمایش بیولوژیکی با عنوان «با ولایت تا شهادت» را به طور همزمان در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان و اردبیل را برگزار کرد.

امیر سرتیپ علی حاجیلو در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه این رزمایش با شعار «ارتش فدای ملت» در ارومیه همزمان با سه استان دیگر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی همه باید دست در دست هم داده و برای مقابله با بیماری کرونا به میدان بیایند و در این راستا ارتش نیز مانند سایر بحران‌های کشور در کنار مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با بیان اینکه ارتش از همان روزهای آغازین شیوع این بیماری در استان به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت‌هایش اقدام به تولید مواد ضدعفونی کننده، اقلام بهداشتی مانند دستکش و ماسک کرده است، افزود: ارتش همراه با شهرداری و سایر نیروهای نظامی در ضدعفونی کردن معابر عمومی در سطح شهرستان‌ها نیز وارد کار شده است.

وی با بیان اینکه تهدید بیماری کرونا به مانند تهدید شبه‌ امنیتی است، تصریح کرد: برای همین منظور حضور نیروهای مسلح برای مقابله با این بیماری می‌تواند موثر و کارساز باشد چرا که این نیروها تجربه‌های خوبی دارند که می‌توان از آنها بهره برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها