استاندار خراسان رضوی:

استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد

علیرضا رزم‌حسینی گفت: استان خراسان رضوی در شرایط اضطراری قرار دارد و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این استان در نوروز سال 1399 پذیرای زائرین بارگاه منور رضوی نخواهد بود.
کد خبر: ۳۸۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 15March 2020

استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، رزمایش با ولایت تا شهادت با هدف گندزدایی و ضدعفونی شهر مشهد در برابر ویروس کرونا امروز توسط قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد.

علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: اگرچه شیوع این بیماری فوق العاده بالاست ولی در هر صورت ما اقدامات پیشگیرانه را در بخش سلامت انجام دادیم. اقدامات حمایتی بسیار خوبی نیز انجام شده و کمبودهایی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز برای بیمارستان‌های مربوطه تامین شده است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی در شرایط اضطراری قرار دارد و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این استان در نوروز سال 1399 پذیرای زائرین بارگاه منور رضوی نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در صورت لزوم، طی روزهای آینده تدابیر سخت گیرانه ای اعمال و کنترل عبور مرور در اطراف مشهد تشدید خواهد شد.

رزم حسینی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم استان تا یک ماه آینده با حداقل تلفات و ضایعات از این بحران عبور کنیم.

استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: مردم باید تردد خود را در سطح شهر کم کنند. با توجه به شرایط بحران اگر لازم باشد با اعمال جرائم مختلف نسبت به کنترل عبور و مرور اقدام خواهیم کرد.

ملت فهیم ایران ویروس کرونا را جدی بگیرند

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه خراسان نیز در ادامه با اشاره به اینکه ارتش فدایی ملت است، گفت: قرارگاه بهداشتی درمانی در سطح یگان‌های ارتش تشکیل و امروز نیز شاهد رزمایش بزرگ با ولایت تا شهادت در سطح مشهد هستیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: از امروز در سطح شهر ایستگاه های کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعالیت خود را آغاز کردند و در روزهای قبل نیز ضدعفونی معابر و خیابان‌های سطح شهر نیز انجام گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه ارتش در جهت حفظ سلامت مردم گام برخواهد داشت، گفت: کشور هم اکنون در شرایط خوب امنیتی قرار دارد اما در حوزه سلامت با ویروس کرونا روبرو است که امیدواریم ملت فهیم ایران اسلامی این ویروس را بسیار جدی بگیرند و با عمل به توصیه‌های پزشکی در جهت ریشه کنی ویروس کرونا گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار