مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

تشکیل ستاد مقابله با ویروس «کرونا» در بنیاد شهید مازندران

«هدایت مظلومی» از تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ - 16March 2020

تشکیل ستاد مقابله با ویروس «کرونا» در بنیاد شهید مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در بنیاد مازندران خبر داد و اظهار داشت: از زمان شروع این ویروس در مازندران، در راستای اقدامات پیشگیرانه، ستاد مقابله با کرونا در ستاد استان و 22 شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: پیشگیری، رصد کردن وضعیت جسمانی جامعه ایثارگری بویژه ایثارگران پرخطر، تهیه ملزومات بهداشتی شامل ماسک، ضدعفونی کننده، دستکش، رایزنی با بیمارستانها جهت پیگیری شرائط درمانی ایثارگران بستری، هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی جهت لوازم بهداشتی، اطلاع رسانی به ایثارگران «پویش ملی در منزل بمانیم» گندزدایی محیط اداره کل و بنیادها و تهیه لوازم بهداشتی برای همکاران از مهمترین هدف این ستاد محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: تعدادی از ایثارگران شهرستانها نیز بر اساس ظرفیت‌ها در اقدامی خودجوش در تهیه ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کردن فضای اداری در مقابله با ویروس کرونا پیشقدم شدند و به یاری همشهری خود شتافتند.

مظلومی گفت: در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس تصمیمات و بخشنامه استانداری مازندران «ستاد ملی مبارزه با کرونا» با رعایت مسائل بهداشت سلامت فردی و محیطی عمل می‌کنیم.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها